یادداشت ها
یادداشت ها

یادداشت ها

انتخاب

اصل انتخاب می گوید که ما هر چیزی که در زندگیمان داریم و خواهیم داشت را انتخاب می کنیم.دوستان، انتخاب شریک زندگی، ماشین ، مدل لباس ، نوع آرایش صورت و طرز لباس پوشیدن و ....

هر چیزی بر اساس ضمیر ناخودآگاه ما  که قبلا به آن فکر می کردیم ، وارد چرخه زندگی ما می شود.می توانیم افکار و احساسات خودمون رو کنترل کنیم و به صورت خودآگاه به افکارمان جهت بدهیم و زندگیمان را آنطور که در لحظه می خواهیم ، کنترل کنیم.

آیا فکر کرده ایم که بیماریها ، ثروتها ، شادیها و آنچه که در زندگی ما وارد شده است ، براساس قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه ، خودمون جذب کرده ایم.

پس به ثروت ، سلامتی ، موفقیت ، شادابی و شادکامی ، ارزشمندی ، وتمام چیزهای خوب فکر کنیم تا وارد زندگیمان شود.


چه چیزهایی خوشحالت می کند

هر کس رو چیزی خوشحال می کند......

من هم ازبودن در کنار آدمهای یک رنگ و مهربان خوشحال می شوم.آدمهای که از بودن در کنار اونها حوصله ات به سر نمی ره.آدمهایی که بدون چشمداشتی مهربان هستند.از اونها می توان چیزهای زیادی یاد گرفت.اهل دروغ و کلک نیستند.روح احساس شادابی می کند.زندگیت رو خوب در کنار اونها مدیریت می کنی.هم دنیا را داری ، هم آخرت را.اهل ریا نیستند.

گل ها و دیدن رویش اونها هم من را خوشحال می کند.گاهی هم خواندن یک کتاب ، من را شاد می کند.

سفر کردن به جاهای جدید و سرسبز و زیبا را دوست دارم.

شاد کردن دیگران هم من رو خوشحال میکند.

تو دوست عزیزی که این نوشته را می خوانی ، چه چیزی تو رو خوشحال میکند..........