یادداشت ها
یادداشت ها

یادداشت ها

دلسپردگی

دلسپردگی چیز خوبیست.دلسپردگی به کسی که همه اتفاقات زندگیمون رو دیده و شنیده.زمانهایی شده که به خاطر کوچکی قلبمون مثل یک مرغ بی بال و پر شده ایم.فک کرده ایم که از شدت کوچکی قلبمون و ظرفیت نداشتن به خاطر اتفاقات زندگی جانمون به لب اومده ولی باز هم دیده ایم که کسی بی نهایت هوایمان را داشته و با وجود شکست ها و افتادن هایمان  ، باز هم قدرت ایستادن را به دست آورده ایم.

گاهی آدم های که با همه وجودمون دوستشان داشته ایم و تمام داشته هایمان را به پایشان گذاشته ایم ، با بی رحمی تمام زیر پاهایشان لهمون کرده و با وجود اینکه صدای شکستنمان را دیده اند ، با کفشهایشان از رویمان رد شده اند.تنها کسی که کنارمان بوده و به ما تذکر داده که تنها دوست تو من هستم ، جان جانان خدای مهربان و آفریننده ماست که قوت قلب ما بوده و همیشه هم خواهد بود.

خیلی اوقات مسیرهایی را دور زده ام ، به خاطر اینکه مسیرم نبوده و کسی که هوایم را دارد با نور هدایتش من را هدایت میکند و خواهد کرد که اگر نباشد ظلمت مسیر من را به بیراه ها میکشاند.

دلم کوچک و ظرفیت اون محدود ، ارزوهایم درمقابل قدرت لایتناهی الهی کوچک و میدانم که برایش کاری ندارد که اون را در چشم به هم زدنی محقق کند.دنیا را برایم تفریگاهی قرارخواهد داد که هم ِلذت ببرم و هم بندگی کنم و برای هرآنچه که آفریده شده ام به من بال پرواز خواهد داد.

دلتنگی و دلگیریم از آدمها را میداند.گاهی به خاطر بسته شدن درهای روبرویم حسابی دلگیر میشوم .نمی دانم با همه تلاشی که برای زندگی میکنم به کجا خواهم رسید ولی میدانم که ناخدای زندگیم که ثانیه و لحظه هایم را به او سپرده ام من را به ساحل آرامش هدایت خواهد کرد و همه آنچه که یک زندگی کمال یافته میخواهد را در اختیارش خواهد گذاشت.

از طعن و سرزنش آدمها به خاطر داشته و نداشته های زندگی به خودش پناه میبرم که میدانم هر آنچه داده و نداده حکمتی دارد که غافلان و نابخردان فقط ظاهر را میبینند و زندگی دنیا حسابی مشغولشان کرده که اگر اینطور نبود سرگرم خودشان و دنیایشان میشدند.

خدایا به جبروتت که فکر کردن به نشانه هایت آدم را مبهوت میکند قسمتت می دهم که خودم و اطرافیانم را به سمت بهترین هدایت کن.و رزق وروزی طیب را نصیبشان بفرما.

میدانم وقتی دستم را در دستت میگزارم باید آرام بگیرم ولی چه کنم که انسانم و تلاطم های زندگی گاهی حرکتم میدهد و دلم را میلرزاند.

امیدم به توست که میدانم ساحلت آرام است........