یادداشت ها
یادداشت ها

یادداشت ها

فضولی نکن

خیلی اوقات فکر می کنیم با کنترل گری و محدود کردن دیگران میشه کسی یا چیزی را در مسیر خواسته های خود نگه داشت.والا نمیشه.هیچ چیز نیاز به وکیل و وصی ندارد.خود خدا گفته من خودم حافظ همه چیز هستم.حتی برنامه هایی که برا زندگیتون لازمه و من گفتم هم نیاز به کنترل گری شما نداره.بعضی آدم ها والله که باید جواب بدهند.خون آدم ها رو تو شیشه می کنند.بزاریم آدم ها قشنگ زندگی کنند.آنطور که دلشون می خواد.

یادم هست دوران تحصیلم در کارشناسی ی استادی داشتیم به خودش جرات دخالت تو هر کاری رو می داد.کنترل گری زیادی می کرد.حتی به دانشجویانش اجازه تو بعضی برنامه ها و رفتن به بعضی جاها رو نمی داد.الان من که لعن و نفرینش می کنم. خدا هم لعنش می کند.به نظرم آدم ها یک بار فرصت زندگی دارندپس باید قشنگ زندگی کنند.

به بعضیا باید گفت فضولی ممنوع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد